У статті аналізується ПР – забезпечення діяльності ООН. Автор розглядає роль інформування громадськості як чинника формування іміджу цієї організації. У праці зазначається, що ПР – діяльність, забезпечена бюджетом ООН, охоплюють різні технології паблік рилейшнз, спрямовані на різні цільові аудиторії, періодично проводяться масові акції з активним застосуванням потенціалу новітніх комунікаційних технологій, активно використовуються Інтернет – сайти, телебачення, радіомовлення. Авторка зазначає, що сьогодні зусилля ООН спрямовані на консолідацію комунікаційного потенціалу Організації, забезпечення такого становища, при якому всі установи та підрозділи говорили б «одним голосом». Про рівень володіння ООН PR-технологіями свідчать заходи, пов’язані з Саммітом тисячоліття та кампанія, присвячена 600річчю прийняття «Загальної декларації прав людини».
докладніше...
Номер сторінки: 105